شاید پرسش های شما در زیر مطرح شده باشند

پاسخ به پرسش های متداول

سوالات عمومی

اطلاعیه ویژه پکیج‌ها - قبل از خرید مطالعه کنید

پکیج‌ها به جهت دسترسی آسان‌تر، و کامل کتاب‌ها به دلایل زیر در نظر گرفته شده است:

  1. نویسنده/مترجم یکسان
  2. قرابت موضوعی و دسته‌بندی
  3. مجموعه‌ای خاص

این پکیج‌ها ویژه خرید آنلاین هستند، لذا تخفیف درج شده و عناونی درج شده برای خرید آنلاین از سایت نشر مازیار هستند. چنانچه به کتابفروشی یا دفتر نشر مراجعه میکنید عناوین را به یاد داشته باشید.

ذکر نکات زیر الزامی میباشد:

  • چنانچه به هر دلیلی پیش از موجود شدن پکیج ثبت سفارش داشتید و قبل از ارسال، پکیج موجود شده است، تخفیف بیشتری اعمال نخواهد شد. زیرا انتخاب و کلیک موضوع و دسته‌بندی آن برای انبار ارسال شده و امکان تغییر ندارد.
  • موجودی یا عدم موجودی پکیج‌ها به عهده انبار ویژه خرید آنلاین است.
  • هنگام خرید پکیج به عناوین درج شده ارسالی دقت کنید.

تا چند روز امکان تعویض کالا وجود دارد؟

شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی نشر مازیار وجود ندارد.

کالاهای بازگردانده شده باید شرایط بازگردانی را دارا باشند.

شرایط ارجاع و بازگردانی محصولات:

  • خرید از وبسایت رسمی انتشارات مازیار به آدرس mazyarpub.ir موجب میگردد تا کتاب های ارسالی بدون هیچ نقص و کم و کاستی باشند.
  • در صورت وجود مشکل، تا 24 ساعت پس از دریافت میتوانید محصول را مرجوع کرده و تمامی هزینه های ارسال مجدد و دریافت به عهده انتشارات میباشد.
  • شرایط خرابی کتاب: چاپ نشدن یا اختلال در چاپ صفحه، اشتباه در صفحات و فرم کتاب،
  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل (پستی و پیک) به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
  • در صورتی که بعد از زمان اعلام شده (24 ساعت پس از تحویل) متوجه خرابی کتاب شده‌اید، یا کتاب را از فروشگاه دیگری تهیه کرده باشید، برای تعویض (چنانچه مشکل در شماره صفحات کتاب یا چاپ نشدن متن باشد) می‌باید به دفتر نشر حضورا مراجعه کنید. در صورتی که نیاز به تعویض غیر حضوری دارید کلیه‌ی هزینه ارسال با پیک یا پست به عهده خریدار است.

چگونه میتوانم نسخه صوتی یا الکترونیک کتاب‌ها را تهیه کنم؟

کالاهای موجود در وبسایت نشر مازیار همگی به صورت فیزیکی و چاپ میباشد

برای خرید نسخه الکترونیک کتاب‌ها به وبسایت طاقچه مراجعه فرمایید

برای خرید نسخه صوتی کتاب‌ها به وبسایت آوانامه یا طاقچه مراجعه کنید

همه‌ی عناوین دارای نسخه صوتی یا الکترونیک نیستند و فقط تعداد محدودی دارای اینگونه نسخه‌ها هستند.

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

جهت ثبت سفارش میتوانید در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام یا تکمیل اطلاعات را انجام دهید. خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید  به موارد زیر توجه کنید :

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است !

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من" می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

شما برای ثبت سفارش اجباری به ثبت نام مدارید. برای ثبت نام بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .

شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی انتشارات مازیار خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

شما می توانید:

– سریع و ساده خرید کنید.

– به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.

– سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.

– کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.

– نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

– از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!

چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از موجودی کتاب مطمئن شوم؟

سایت انتشارات مازیار به صورت 24 ساعته بروزرسانی میشود. لذا اطلاعات درج شده مبنی بر موجودی یا عدم موجودی کتاب‌ها دقیق است.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید تا 24 ساعت لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟

فروشگاه اینترنتی میدیا سافت با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.

همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " سفارشات من" از وضعیت آن ها مطلع گردید.

توجه نمایید که تمام پیامک هایی که از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل دریافت خواهید کرد با شماره های دیجی استایل خواهد بود و هرگونه دریافت پیامک (SMS) از شماره ای دیگر و با عنوان دیجی استایل تخلف محسوب شده و خواهشمند است در صورت دریافت همچنین پیامی آن را به ایمیل دیجی استایل اطلاع دهید.

شما با خیالی آسوده می توانید خرید اینترنتی خود را پیگیری کنید !

آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟

بله میتوانید در ساعات اداری با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز فروشگاه انتشارات مازیار می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، امکان پرداخت در محل و امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت اعلام شده در وب سایت  است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر لطفا به صفحه شیوه های پرداخت مراجعه کنید.

شما با هر روشی که دوست دارید می توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می کنیم !

چگونه از زمان چاپ کتاب‌های جدید یا تجدیدچاپ باخبر شوم؟

با عضویت در کانال نشر، اینستاگرام یا توییتر از اخبار نشر باخبر شوید.

شرایط پیش‌خرید ویژه تازه‌های نشر:

در هنگام اعلام پیش فروش ویژه، سایت به صورت خودکار تخفیفات اعلام شده در سایت و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام، را ثبت می‌کند.

اعلام زمان فروش ویژه، بر عهده انتشارات می‌باشد.

ارسال این کتاب‌ها در سایت اعلام میشود و چنانچه سفارش ثبت شده شامل این عناوین باشند در تاریخ‌های اعلام شده ارسال میگردند.

اعلام زمان پیش فروش تا زمان ارسال معمولا بین یک الی دو هفته میباشد.

ثبت شکایات، پیشنهادات، نظرات

ثبت شکایات از طریق ارسال ایمیل به نشانی mazyarpub@yahoo.com انجام میگیرد

همچنین میتوانید با شماره 02166462421  و یا 09353141220  تماس حاصل کنید.

همچنین با پشتیبانان در تلگرام و واتس اپ میتوانید در تماس باشید.

خرید کالا به صورت مستقیم از تلگرام و واتس‌اپ:

می‌توانید سفارش خود را (شامل نام، آدرس و شماره همراه) را به شماره و یا اکانت تلگرام و واتس‌اپ 09353141220 (شماره رسمی ثبت سفارشات) ارسال کنید.

فاکتور مطابق با قیمت‌های درج شده در سایت ثبت و ارسال می‌شود.

پس از تایید مجدد فاکتور توسط کاربر، مبلغ نهایی را به شماره کارت اعلام شده از سوی نشر واریز کرده و کتاب‌های درخواستی ارسال می‌گردد.

آیا خرید حضوری هم دارید؟

بله شما میتوانید در ساعات اداری به دفتر نشر مراجعه کنید.

چگونه مطمئن شوم که پس از پرداخت مبلغ کتاب‌ها به دستم میرسد؟

وبسایت نشر مازیار دارای اینماد است که این به منظور معتبر بودن و صحت اطلاعاتی است که در این وبسایت وارد شده است.

انتشارات مازیار دفتر مرکزی دارد و شما میتوانید به آنجا مراجعه کنید. و همچنین کلیه فروش‌های اینترنتی انجام شده زیر نظر مستقیم این موسسه است.

پس با خیالی آسوده خرید کنید. خریدی آنلاین و ایمن!

آیا میشود کتاب‌های ناشران دیگر را در این سایت سفارش یا جستجو کنم؟

خیر، این وبسایت فقط کتاب‌های نشر مازیار را موجود دارد. و پشتیبانان فقط در این مورد اطلاعات دارند.

ارسال سفارش

برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر برای تمام مناطق کشور امکان پرداخت در محل وجود ندارد، و فقط ساکنین شهر تهران، امکان پرداخت در محل و با انتخاب روش ارسال با پیک را دارند. همچنین در صورتی که تعداد و مبلغ سفارش شما از یک میزان خاصی بالاتر باشد سفارش شما به صورت رایگان ارسال میگردد.

اطلاعیه ویژه ارسال با پیک - تهران - پیشرو پست

ارسال با پیک به دو صورت است:

  1. ارسال با پست پیشرو که مبلغ ثابت 8000 تومان است
  2. ارسال با پیک‌های زیرنظر بادپا

در صورت انتخاب ارسال با پیک پیشرو:

در این روش کلیه مرسولاتی که طی 24 تا 48 ساعت قبل، ثبت سفارش نهایی شده‌اند ارسال میشوند. در این روش، بسته‌ها قبل از ساعت 10 در سامانه پست پیشرو توسط پشتیبانان ثبت میشوند و این شرکت بین بازه 12 تا 6 بعدازظهر بسته را به دست خریدار میرساند. و قبل از تحویل بسته کد رهگیری‌ای برای شما ارسال میشود که از طریق سامانه زیر قابل رهگیری است.

http://www.pishropost.com/

لازم به ذکر است روزهای ارسال سفارش با پیک پیشرو فعلا فقط روزهای شنبه انجام میشود.

هرینه تحویل هم علاوه بر پرداخت آنلاین میتواند به صورت نقدی/پوز به سفیر پیک داده شود.

در صورتی که محل تحویل خارج از حوزه پذیرش این شرکت باشد بسته از طریق پست سفارشی و بدون تغییر مبلغ، ارسال میگردد.

اطلاعیه ویژه ارسال با پیک - تهران - عادی

ارسال با پیک زیرنظر بادپا :

در این روش بسته همان روز، بین بازه 12 تا 7 بعدازظهر ارسال میشود. شما در این روش امکان درج زمان موردنظر را دارید. و پشتیبانان قبل از ارسال هماهنگی‌های لازم را با خریدار انجام میدهند.

هرینه تحویل هم علاوه بر پرداخت آنلاین میتواند به صورت نقدی به سفیر پیک داده شود.

لازم به ذکر است انتشارات هیچ هزینه‌ای بابت ارسال این روش دریافت نمیکند، و سفیر پیک هنگام تحویل مرسوله فاکتور شرکت خودشان را تحویل خریدار میدهند.

همچنین شما میتوانید هنگام تماس پشتیبانان، خودتان از هر روشی که مدنظر دارید پیک ارسال کنید.

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. چنانچه شیوه ارسال با پست سفارشی باشد، پس از ثبت سفارش بین 2 تا 48 ساعت پس از آن بسته تحویل اداره پست میگردد. پس از تحویل به اداره پست بین 1 الی 3 روزه بدست شما میرسد.

چنانچه شیوه ارسال با پیک باشد همان روز ارسال میگردد.

لازم به ذکر است کلیه ارسال‌ها از روز شنبه تا چهارشنبه انجام میشود.

هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟

هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.

هزینه ثابت ارسال با پست سفارشی مبلغ 8000 تومان است.

شرایط حمل و تحویل کالا چگونه است؟

کلیه‌ی تخفیف‌ها و پکیج‌ها فقط ویژه خرید آنلاین از سایت یا شبکه‌های مجازی نشر است و شامل خرید حضوری نمیباشد.

در درج اطلاعات دقت کنید. در صورت مغایرت و بازگشت کالا از شما مجدد هزینه ارسال دریافت میگردد.

کاربر میتواند از طریق کد رهگیری مرسوله پستی که پشتیبانان ارسال میکنند بسته خود را از سایت پست ایران رهگیری کنند.

فاکتور کتابهایی که در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میگردد.

در صورت عدم دریافت سفارش پس از یک هفته با شماره 09353141220 تماس بگیرید.

شیوه‌های ارسال چگونه است؟

ارسال کالا در این فروشگاه از طریق پست سفارشی یا پیک میباشد.

هزینه ارسال با پیک به عهده مشتری میباشد و ویژه ساکنین تهران است.

سایت هیچگونه هزینه ارسالی با پیک را دریافت نمیکند و هزینه ارسال با پیک به عهده خریدار، هنگام تحویل کتاب با فاکتور پرداخت میگردد.

سفارش‌‌هایی که شامل ارسال رایگان میشوند از طریق پست ارسال میشوند، و چنانچه مشتری درخواست با پیک داشته باشد، هزینه به عهده کاربر است.

قبل از ارسال با پیک، با شما هماهنگ میگردد.

آیا امکان استفاده از تخفیف بیشتر هست؟

تخفیف‌های درج شده در سایت برای عموم و بدون تغییر هستند.

لذا بحث کردن و درخواست بیشتر برای تخفیف با پشتیبانان بیهوده است.

آیا شما زمانی که به رستوران میروید، برای خوردن چانه میزنید؟

کتاب هم غذای مغز است.

آیا به خارج از کشور هم ارسال دارید؟

ارسال به خارج از ایران هم انجام میگردد، میتوانید سفارش خود را به شماره 09353141220 در تلگرام و واتس اپ بفرستید.

هزینه ارسال برای پست های خارج از کشور از اداره پست وابسته به مقصد و وزن کتاب برای شما سوآل میشود.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت و موجودی هستند ، امکان ثبت دارند.

ثبت سفارش کردم اما تمایل به اضافه کردن کتاب دیگری دارم، چکار کنم؟

کافیست عنوان درخواستی را به پشتیبانان ارسال کنید و همانند مبلغ ذکر شده در سایت هزینه کتاب(ها) را به شماره کارت واریز کنید

شرایط ارسال رایگان؟

 سفارش بالای صد و بیست هزار تومان رایگان و از طریق پست سفارشی انجام میگیرد.

در صورت تمایل به دریافت از طریق پیک، هزینه ارسال به عهده کاربر میباشد

سوالات خدمات پس از فروش

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

کلیه تصاویر جلدهای گذاشته شده بر روی وبسایت عینا با کتاب ارسالی تطابق دارد. لطفا هنگام خرید به نام نویسنده و مترجم دقت فرمایید