روش پیگیری سفارش؟
میتوانید با وارد شدن به حساب کاربری خود، و مشاهده سفارش مورد نظر، در قسمت یادداشتها کد رهگیری پستی خود را مشاهده کنید.
و یا
در صورتی که بدون ثبت نام خرید انجام دادهاید و یا به هر دلیلی نمیتوانید وارد پنل شوید، کافیست به پشتیبانان در واتس اپ پیام دهید، تا در اولین فرصت شما را از وضعیت کامل سفارشتان مطلع کنند.
09353141220
چه کتابهایی در این سایت قابل جستجو هستند؟
در این سایت فقط عناوین مربوط به انتشارات مازیار قابل جستجو و فروش هستند.
این عناوین به صورت چاپی و فیزیکی هستند.
آیا می توانم تضمین پرداخت وجه و تحویل کالا را دریافت کنم؟
موسسه انتشارات مازیار، امکان خرید حضوری را نیز برای شما فراهم آورده است.
همیشه یادآور هستیم که اولویت خرید از کتابفروشیهاست. چنانچه تمایل به خرید آنلاین دارید، میتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.
وبسایت انتشارات مازیار زیر نظر این موسسه و تضمین خرید آنلاین تحت اینماد و درگاههای مجاز بانکی انجام میشود.
ارسال به سراسر ایران رایگان است ؟
ارسال برای خریدهای بیش از مبلغ 500 هزار تومان رایگان است.
هزینه ارسال چقدر است؟
هزینه ارسال پستی از نوع پیشتاز: 30 هزار تومان
تحویل فوری با پیک اسنپ/ فقط تهران: نامعلوم، هزینه در مقصد دریافت میشود
برای واریز کارت به کارت:
6037-6975-0409-8671
به نام آقای کاظم زاده بانک صادرات
پس از واریز حتما در واتس اپ اطلاع دهید.
سفارش چند روزه تحویل میگردد؟
پس از ثبت سفارش طی 24 تا 48 ساعت پس از آن، در روزهای کاری، تحویل اداره پست داده میشود.
در صورتی که در استانهای دیگر سکونت دارید، تحویل کالا عموما بین 2 تا 4 روزه از سوی اداره پست انجام میشود. بدین منظور کدرهگیری پستی برای شما در پنل کاربری درج میشود.
شماره سفارش را فراموش کردم، چگونه پیگیری کنم؟
میتوانید علاوه بر مراجعه به پنل کاربری خود، به پشتیبانان در واتس اپ و تلگرام نیز پیام دهید.
09353141220
هزینه از حسابم کسر شد اما خرید ناموفق بود، چکار کنم؟
عموما پس از 24 تا 48 ساعت پس از کسر وجه، پیامک اصلاحی از سوی بانک برای شما ارسال میشود.
در صورتی که پس از این بازه پیامک دریافت نکردید، با پشتیبانان در ارتباط باشید.
برای خرید نسخه الکترونیک و صوتی کتابها:
برای خرید نسخه صوتی و الکترونیکی کتابها میتوانید به دو پنل رسمی طاقچه و آوانامه مراجعه کنید
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
در صورتی که درخواست شما، پیش از ارسال و بستهبندی باشد بله.
در صورتی که بسته ارسال شده باشد، در پنل کاربری پیام سفارش شما تکمیل شد نمایش داده میشود.
چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
میتوانید درخواست خود را در قسمت یادداشتها، هنگام پرداخت در صفحه تسویه حساب درج کنید.
آیا امکان افزودن کالا(ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟
در صورتی که پیش از ارسال باشد، بله. و میتوانید عنوانهای درخواستی را به شماره واتس اپ یا تلگرام ارسال کنید:
09353141220
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، سایت به صورت روزانه به روز رسانی میشود. و در صورت عدم موجود بودن کالایی امکان سفارش آن نیست.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
به پشتیبانان در واتس اپ و تلگرام پیام دهید:
09353141220
نحوه بستهبندی مرسولات:
بستهبندی مرسولات طبق استانداردهای اداره پست بوده و از کارتن و پاکت حبابدار استفاده میشود.
تمام تلاش ما در جهت بسته بندی صحیح و بهداشتی کتابهاست.
شرایط بازگردانی کالا:
در صورتی که کتاب هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از ارسال و یا عدم استفاده درست از جمله تاخوردگی و پارگی داشته باشد شامل برگشت کالا نمیشود.
موارد مخدوشیای که شامل بازگشت و ارسال مجدد رایگان است:
سفیدی در صفحات یا ترتیب نادرست در کتاب.